poniedziałek, 18 stycznia 2010

Pafnucy

Witajcie!
Byłam dziś u lekarza. Pediatry (!). Pani Doktor stwierdziła, że jak trzeba to i dorosłych przyjmuje (chociaż i tak wiele osób twierdzi, że wyglądam na 16 lat;). Po czym zdiagnozowała u mnie przeziębienie z powikłaniem w postaci zapalenia zatok (a głowa boli już od 2 tygodni) i dostałam zwolnienie na tydzień. No a tu sesja nadchodzi:( ale to nie wszystko... za leki które dostałam zapłaciłam 90 zł (i tu mnie głowa zaczyna boleć bardziej).

W związku z tym życzę Wam wszystkim dużo zdrówka, bo chorowanie jest nieekonomiczne;)!!! Ubierajcie się ciepło, pijcie herbatkę z miodem i cytryną, albo herbatkę z sokiem malinowym:)

I jeszcze chcę przedstawić Pafnucego;) Pafnucy pojechał gdzieś w Polskę z innymi moimi "hendmejdami";) oby mu się tam dobrze mieszkało:)

3 komentarze:

  1. Zdrowiej Kochana!Solidaryzuję się z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowia!!!! a herbata z malinami jak najbardziej w duuuużych ilościach:))))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. ...hm...mój ulubiony misiek z dzieciństwa też miał wystający jęzor, podobny do tego u twojego kociaka:)

    OdpowiedzUsuń