czwartek, 14 stycznia 2010

pingwin, kot i prośba: trzymajcie kciuki...

Dziś pingwin:) jeden z 4. Szeregowy (kto oglądał Pingwiny z Madagaskaru ten wie;). Przepraszam za złą jakość zdjęcia, ale niestety było robione telefonem.
Do tego chciałam pokazać Wam część zwierzyńca;) oto kot, właściwie jest to ONA, ale generalnie nie ma imienia. Kot to kot;) może zrobić konkurs na imię dla kota?;) tylko jak się dowiedzieć czy jej się spodoba?

i jeszcze jedna sprawa...
... mam nadzieję, że uda mi się pewne przedsięwzięcie;D na razie trzymajcie kciuki;) jeśli się uda, to dam znać:)

5 komentarzy:

  1. Oczywiście kochana że będę trzymać kciuki.Życzę powodzenia!
    A pingwinek...uroczy jest!!!
    Buziaki slę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka Kicia:)
    Ja też 3mam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięęękny pingwin!!! A kot(a) sama sobie imię znajdzie ;0)
    Kciuki trzymam w ciemno !

    OdpowiedzUsuń
  4. On jest słodziusieńki!!!!! uwielbiam te szalone pingwinki z Madagaskaru- a dzieki Tobie jeszcze bardziej;))

    OdpowiedzUsuń